۱۳۹۲/۲/۱۲

غروب و کلاغا





عجب غافل بودم من (غروب و کلاغا)-دانلود


شعر : نوذر پرنگ
آهنگ : پرویز مقصدی



غروبا که میشه روشن چراغا
میان از مدرســـه خونه کلاغا

یــاد حرفــای اون روزت میفتــــــم
که تا گفتی به جون و دل شنفتم

عجب غافل بودم من    اسیر دل بودم من
اسیــــــر دل نبــــودم    اگه عاقل بودم من

یادت میاد به من گفتی چکار کن
گفتـی از مدرســه امــروز فرار کن 

فرار کـردم من اونروز زنگ آخر
نرفتم مدرســـه تا سـال دیگر 


عجب غافل بودم من    اسیر دل بودم من
اسیــــــر دل نبــــودم    اگه عاقل بودم من

غروبــه برمیگـــردن باز کلاغا 
بیادم میادباز اون کوچه باغا

هنــوز تو اون کوچه رو اون اقاقی
دلی که کنده بودیـم مونده باقی

عجب غافل بودم من    اسیر دل بودم من
اسیــــــر دل نبــــودم    اگه عاقل بودم من


شعر : نوذر پرنگ
آهنگ : پرویز مقصدی





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه