۱۳۹۲/۲/۱۲

از غم عشق تو




از غم عشق تو- شهیدی و الهه- دانلود   (شعر شیدا و معینی کرمانشاهی)

از غم عشق تو- شجریان-دانلود









شعر : علی اکبر شیدا و معینی کرمانشاهی
آهنگ : علی اکبر شیدا

دستگاه سه گاه


علی اکبر شیدا



 از غم عشق تو ای صنـم
روز و شب نالـه ها می کنم من
 وز قد و قامتـــت هر زمان
صــد قیامــت به پا می کنم من

از غـــم آتشیــن روی تو
هــر شــــب از کـــوی تو
شکوه ها باخدا می کنم من

دســت بر زلــف تــو می زنم
روز خود را سیه می کنم من

گل به گلستان تویی   سبزه به بستان تویی   جلوه نوبهاری
عاشــق گریــان منــم   غنچــه خنــدان تویـی   آفــت روزگاری 

بفکــن نظـــری بــه خـاک راهـت
ای من به فدای آن نگاهت الهی

گنــه باشــد اگــر عشـــق و محبت
به دوش من همه بار گناهت الهی

خیــز و برقـــص انــدرآ   ای صنــــم مـــه لقـا    با وفـــا دلـــربا یار
بامن شیدا نشین   بوسه بده از جبین   دل زغم کن رها کن یار

گـر به فلک می رسد آه من از غمت
چشـــم تو دل مـــی بـــرد دلــربا یار

با مــــن شیـــــدا نشیـــن حــــال نـــزارم ببیـــــن
بیـش از ایـن بد مکن فتنه به کارم مکن بی وفا یار

آییــن وفا و مهــربانی در شهــر شمــا مگــر نباشــد عزیزم
گنـاه من چـه بــود برگــو تو دلبـر فراموشـم چرا کـردی توآخـر حبیبم

سـر کـوی تو تا چنـد آیم و شم
زوصلـت بی نـوا چند آیم و شم
ســــر کویــــت بـــرای دیدن تو
نترسـی از خـدا چند آیم و شم

صبــر بر جــور تـو می کنـم من
روز خــود را سیـه می کنم من
عمـــر خـود را تبه می کنم من


شعر : علی اکبر شیدا و معینی کرمانشاهی
آهنگ : علی اکبر شیدا

دستگاه سه گاه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه