۱۳۹۲/۲/۱۲

دیدی که رسوا شد دلم




دیدی که رسوا شد دلم - مرضیه- دانلود


دیدی که رسوا شد دلم - حمیرا-دانلود

دیدی که رسوا شد دلم - افتخاری-دانلود

دیدی که رسوا شد دلم - جهان-دانلود

دیدی که رسوا شد دلم - فربانی - دانلود

شعر : رهی معیری
آهنگ : علی تجویدی





دیدی که رسـوا شد دلـم،غـرق تمنا شد دلم
دیدی که من با این دل بی آرزو عاشق شدم
با آن همـه آزادگــی بـر زلــف او عاشق شدم

ای وای اگــر صیاد مـن غافـل شـود از یـاد من قـدرم نداند
فریاد اگر از کوی خود وز رشته‌ی گیسوی خود بازم رهاند

در پیش بی دردان چرا فریاد بی‌حاصل کنم
گـر شکـوه‌ای دارم ز دل با یـار صاحبدل کنم

وای ز دردی کـه درمـــان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد

شنیــــدم بوی او     مستانه رفتم سوی او

تا چون غبار کوی او در کوی جان منزل کند

وای ز دردی کــــه درمان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد

دیدی که رسـوا شد دلم، غرق تمنا شد دلم
دیدی که در گرداب غم، از فتنه‌ی گردون رهی
افتــادم و سرگشته چون امواج دریا شد دلم
دیدی که رسـوا شد دلم غـرق تمنا شد دلم

شعر : رهی معیری
آهنگ : علی تجویدی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه