۱۳۹۲/۲/۱۲

بستـــه ی دام




بسته ی دام - قمر-دانلود

بسته ی دام - روح انگیز-دانلود

بسته ی دام - پریسا-دانلود

بسته ی دام - پریسا (ویدیو)-دانلود

بسته ی دام - هنگامه اخوان-دانلود


شعر : حسین گل گلاب
آهنگ : علینقی وزیری


                                 
حسن گل گلاب


علینقی وزیری




چه شود گر فکنی بر من مسکین نگهی
تو مهی بر آسمانــــی و منــم خار رهی

روی خویش از عاشقـان جانا مکـن هرگز نهان
نـــور مــاه از آسمـــان تابــد بر اطـــراف جهان

به دست تو تیر جفاست ای صنم
نشانــه ی تیــر تو کیست آن منم

نخواهم از دام تو رسـت بی خطر
دمی بر این بسته ی دام کن نظر

ای گلعـــذارم ، بـــــردی قرارم،  دست از تو هرگز من برندارم

با همــه جــور تــو من در ره دیگــر نروم
بسته ام در دام صیاد که دگـر من نشوم

چون کنون از جان خود من شسته ام دست ای حبیب
کـــی مــــرا بیمــی بـــود از جـــــور و از کیـــــد رقیب

گذشته در راه تو موج از سرم
بگو کـز این در به که روی آورم

خوش آن که اندر ره دوست جان دهد
به راه عشــق آنچه نکــوست آن دهد

آن روی مهــوش، آن موی دلکــش، یکباره افکــند بر جانم آتش


شعر : حسین گل گلاب
آهنگ : علینقی وزیری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه