۱۳۹۲/۲/۱۳

زلف سرکجت




زلف سرکجت - پوران-دانلود
                                                                                پوران
زلف سرکجت - سیما مافیها-دانلود
                                                                                سیما مافیها

زلف سرکجت-سیما بینا - دانلود


زلف سرکجت - زند وکیل-دانلود

                                                                             زند وکیل 
زلف سرکجت - سالار عقیلی- دانلود
                                                                          سالار عقیلی


شعر و آهنگ : شیدا
دستگاه ماهور


علی اکبر شیدا



آن زلف سر کجت همه چین چین شکن شکن
مـــویـــت بــرای بستـــن دلهــا رســن رســن
همه دلها رسن رسن

گیسو فشانده بر سر دوش و نهان شدی
چــون یاس نو رسی گل خنـدان به زیر پر

هر دم رمیده ای چو یکی کبک و بی تو من
هـر سـو دوان دوان به قفـــایت چمن چمن

داری زکـات حسـن و نـدانـی به کی دهی
من مستحقم ای شه خوبان به من به من

لطـف و احسان به من به من
خوش و شـادان به من به من

مویت برای بستن دلها رسن رسن
همه دلها رسن رسن

ما غیــر تـو انـدر دو جهان یار نداریم جانم یار نداریم
بی روی تو آخر به جهان کار نداریم جانم کار نداریم

عـزیـز کـار نـداریم , حبیـب کـارنـداریم
تویی حبیب من یار تویی طبیب من یار

شعر و آهنگ : شیدا
دستگاه ماهور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه