۱۳۹۲/۲/۱۲

سراب آرزو




سراب آرزو - مرضیه-دانلود

سراب آرزو - بسطامی -دانلود

 
با صدای مرضیه

با صدای بسطامی


شعر : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی


    
      بیژن ترقی                          پرویز یاحقی



منم چو چشمه سرابم    چو نقــش آرزو بر آبم    همچو قصـه و فسانه ام
بلـــرزدم دل از نسیمی    به وقت زندگی حبابم   در زمــانه بـی نشانه ام

آرزو ای سراب بی کران ای امید بی نشان
ای که شعلــه های تــو آتشــم زند به جان
عشق من بود گناه من

منم عاشق منم رسوا بار غم به دل نشسته ای
منم عاشق منم شیدا مـرغ بال وپـر شکسته ای

چرا از ما تـو ای زیبــا رشتـه ی الفــت گسسته ای
نمی پرسی ز حال ما ، فارغ از این جان خسته ای

جز به دل مشتاقش غم آهی نمی سازد
آن کــه نــدارد ســوزی دیــوانه نمی سازد
سوز دل بود گواه من

به چشم تو بیگانه منم چو قصه و افسانه منم
به دلبــری افسانه تویی زعاشقــی دیوانه منم

 نه از دلــم گیــری خبـری نباشدت برما نظری
 نه اشک من سوزد دل تو نه آه من دارد اثری



شعر : بیژن ترقی
آهنگ : پرویز یاحقی





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه