۱۳۹۲/۲/۱۱

تمنای دل






تمنای دل- مرضیه - دانلود                           

تمنای دل-الهه - دانلود                                   

تمنای دل-پوران - دانلود 
                                                                      
                                        
تمنای دل-سیما بینا - دانلود                           

تمنای دل- سیما مافیها - دانلود                                


شعر ترانه : سعدی - علی اکبر شیدا
آهنگ : شیدا

دستگاه همایون (نغمه اصفهان)



علی اکبر شیدا 


باشد از لعــــل تو یک بوســـه تمنـــــــای دلم
میکشم خجلت از این خواهش بی جای دلم

خدا وای دلم    عزیز وای دلم

عاشق روی تو ام     بسته مـوی توام
کشته خــوی توام     ساکن کوی توام

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی
عهد نابستن از آن به که ببنـدی و نپـــایی

دوستـان منع کنندم که چــرا دل به تـو دادم
باید اول به تو گفتن که چنین خوب و چرایی


****************

ای بت چین  ای بت چین ای صنم
 حوروش و مـــــاه  جبیــــن ای صنم 

من از تو دوری نتوانم    وز تو صبوری نتوانم

هرکه ترا دید و زخـود دل برید
رفت زخود هرکه رخت را بدید 

من از تو دوری نتوانم    وز تو صبوری نتوانم

زلف به رخساره چو افشان کنی      حالت جمعی را پریشان کنی 

وای به حال دل شیدای من


من از تو دوری نتوانم     وز تو صبوری نتوانم


شعر ترانه : سعدی - علی اکبر شیدا
آهنگ : شیدا

دستگاه همایون (نغمه اصفهان)







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه