۱۳۹۲/۲/۱۱

بوی عید (کودکانه)




بوی عید (کودکانه) -فرهاد - دانلود




بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی 
بوی تند ماهی دودی  وسط سفره نو 
بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ 
با اینا زمستونو سر می کنم 
با اینا خستگیمو در میکنم 

شادی شکستن قلک پول 
وحشت کم شدن سکه عیدی از شمردن زیاد 
بوی اسکناس تا نخورده لای کتاب 
با اینا زمستونو سر میکنم 
با اینا خستگیمو در میکنم

فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه
شوق یه خیز بلند از روی بته های نور 
برق کفش جفت شده تو گنجه ها 
با اینا زمستونو سر میکنم 
با اینا خستگیمو در میکنم 

عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه 
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب
با اینا زمستونو سر میکنم 
با اینا خستگیمو در میکنم

بوی باغچه بوی حوض عطر خوب نذری 
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن 
توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی
با اینا زمستونو سر میکنم 
با اینا خستگیمو در میکنم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه