۱۳۹۲/۲/۱۱

رسوای زمانه




رسوای زمانه- الهه-دانلود                                                                  

رسوای زمانه - الهه و ستار-دانلود                                                                                 

رسوای زمانه-علیرضا قربانی-دانلود                                                                     

رسوای زمانه- شکیلا-دانلود                                               

رسوای زمانه - شاهرخ - دانلود                                     

شعر : بهادر یگانه
آهنگ : همایون خرم

مخالف سه گاه



همایون خرم




شمع و پروانه منم    مست میخانه منم 
رسوای زمانه منم دیوانه منم

یار پیمانه منم     از خود بیگانه منم 
رسوای زمانه منم دیوانه منم

چون باد صبــــــا دربدرم         با عشق و جنون همسفرم
شمع شب بی سحــرم        از خــود نبـــــــــود خبــــــرم 
رسوای زمانه منم دیوانه منم

تو ای خــــــدای مـن شنــــو نــــوای من 
زمین و آسمان تو میلرزد به زیر پای من 

مه و ستارگان تو میسوزند به ناله های من 

رسوای زمانه منم دیوانه منم

وای از این شیدا دل من    مست و بی پروا دل من      مجنون هر صحرا دل من

 رسوا دل من 

لاله تنها دل مـن   داغ حسرتها دل من   سرمایه سودا دل من 

   رسوا دل من 


خاکستر پروانـــه منم    خون دل پیمانه منم 
چون شور ترانه تویی    چون آه شبانه منم 

رسوای زمانه منم دیوانه منم

شعر : بهادر یگانه
آهنگ : همایون خرم

مخالف سه گاه








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه