۱۳۹۲/۲/۱۱

شمع شبانه




شمع شبانه - داریوش رفیعی- دانلود                                      

شمع شبانه - کورس سرهنگزاده - دانلود       

شمع شبانه - ستار- دانلود
                                           

شمع شبانه - بهزاد - دانلود                                                    

شمع شبانه - حمید - دانلود                                                                                                            


شعر : معینی کرمانشاهی
آهنگ : مجید وفادار   1335
دستگاه شور(بیات شیراز)




من شمعـــــم شمع شبانه          در عالم گشته فسانه
همه جا خود را می سـوزم          که شـــب یاران افروزم

می سوزم تا بـه سحـــر گه         از رازم کس نشـــــد آگه
خوش و بی پروا می سوزم         که زسر تا پا می سوزم

    نه وفاداری نه وفا خواهی            که به قلب من ببرد راهی 

       چو جان من افروزد

همه خود بینی همه خود خواهی        نشود پیـــــدا دل آگاهــی 

         زمـن وفـــا آموزد 

من و شب و پـــــروانه          مــن ودل دیــــوانه
     
         به اشـــک و آتــش خورسنــد

   تو حال من کی دانـــــی          که خود نباشی چون من
        به عشــق رویـــی پابنـــــد

اگر چو آتش می سوزم شبها                   خوشم که بزمی افروزم شبها 

     بــــــا هــــــر لبخنــــــد

من در راه محبت پا از سر نشناسم  وز آتش نکنم پروا
یک امشـــب را با شادی می ســــوزم تا که شود فردا

دل من ز وفا می سوزد             که وفا به شما آموزد 

    در ایــــن دنیــــا 

من و شب و پروانــــه             مــن و دل دیــــوانــــه 

  به اشک و آتش خرسند

تو حال من کی دانی که           خود نباشی چون من

به عشق رویی پابند




شعر : معینی کرمانشاهی
آهنگ : مجید وفادار   1335
دستگاه شور(بیات شیراز)












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه