۱۳۹۲/۲/۱۱

من بیدل



من بیدل - بنان  - دانلود
  من بیدل - مرضیه - دانلود



شعر ترانه : رهی معیری
آهنگ : مرتضی محجوبی





 من بیدل ساقی به نگاهی مستـــم               تو به جامی دیگر چه بری از دستم 

دو چشم فتنه انگیزت تا دیدم ای گل         قسم به نرگس مستت که از این می مستم

اثری با گردش چشمت نبــود در ساغـــر مـــــی 
   
                                        دگران مست از مــی گلگــون دل مــن از گـــردش وی

می و گل گــر دل انگیـزنــد تو در آن لب  گل و مــی داری
  
                      به لطافت چو بهشتی به طراوت چو بهاری از گیسویت بنفشه زاری
      
 ای گلستان سرکویت گل بوستان چون رویت کی باشد کی

                                                 تویــــی آن گــل در گیتـــی که نداری آفــــــت دی 

گل من بیا به ساحت باغ و چمن که گل به سبزه پنهان گردد
   
                           ز شرم تو پریشان گردد چو روی نازنینت بیند ز ناز خود پشیمان گردد

شبی ای مه دمی ای گل گذری کن بر سر ما 
   
                                                که جــدا ز آن لب  میگون شده پرخــون ساغـــر ما 

                                چو دل از حسرت خون شد نکند می چاره وی



شعر ترانه : رهی معیری
آهنگ : مرتضی محجوبی
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما در باره این ترانه